poniedziałek, 18 lutego 2008

Nowy wiceprezes w Microsoft (Scott Guthrie is the Corporate Vice President of Microsoft Corporation)

Tym razem nie ze źródeł Microsoft, ale z blogu Mary Jo Foley dowiedziałem się, że Scott Guthrie, dyrektor generalny - odpowiedzialny za narzędzia deweloperskie został mianowany wiceprezesem korporacji Microsoft (corporate vice president). Właściwa osoba. Myślę, że Scott jest pierwszym wiceprezesem, który nie tylko jest wizjonerem (i konsekwentnie swoje wizje realizuje), ale mógłby skutecznie wystartować w konkursie deweloperskim …
Scotta miałem okazję spotkać po raz pierwszy w trakcie TechED 2003 w Dallas, na wewnętrznej sesji dla Microsoft Regional Directors nt. ASP.NET 2.0. Na prawie dwa lata przed oficjalną premierą dane mi było „kosztować” czegoś nowego. Scott zrobił wspaniałe wrażenie. Był doskonale zorientowany w tym, co zostało zrobione, tym co będzie dalej. Wszystkie przykłady stworzył na naszych oczach. Menedżer, który nie boi się kodować… Zresztą odpowiadając na nasze pytania tworzył kolejne proste aplikacje webo’owe (oj trudno mi było potem było udzielać rad - w strefie zapytaj eksperta jak wspaniałe jest ASP.NET 1.1).
Od tego czasu spotykałem go wielokrotnie. Lubię go słuchać – kompetencja, pasja do odkrywania, do tworzenia nowego.
Zresztą posłuchać możecie sami.
Cieszę się, z awansu Scotta. Mam nadzieję, że gratulację złożę mu osobiście w Redmond w kwietniu tego roku.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Cześć Tadek,
Ja niestety nie miałem przyjemności poznać Scotta Guthrie, ale systematycznie czytam jego bloga. Podobnie jak Ty cieszę się z jego awansu i życze mu dalszych sukcesów.