piątek, 4 stycznia 2008

Visual Studio 2008 InstallFest w Krakowie

To wydarzenie końca 2007 roku. Obyło się w Krakowie, Felicjanek 10. Samo miejsce jest ciekawe – Cafe Szafa. Ciekawi są gospodarze. Słyszeliście, o animowanym filmie o dzieciństwie Jana Pawła II? Przeczytajcie. Na przykład tutaj. To właśnie gospodarze Cafe Szafa są autorami tego fimu.


Pomysłodawcą, by Visual Studio 2008 InstallFest zorganizować w Portland, USA był mój amerykański przyjaciel - Scott Hanselman – jeszcze nie tak dawno Microsoft Regional Director, dzisiaj Senior Program Manager w Microsoft.
Pomysł “podchwycił” Szymon Kobalczyk. Szymona, ze Scottem łączy nie tylko to, że są moimi przyjaciólmi, ale również to, że każdy nich jest na swój sposób “zakręcony”.
Determinacji Szymona i Marcina Celeja zawdzięczamy to, że Visual Studio 2008 InstallFest w Krakowie odbył się 19 grudnia 2007 roku, a mnie dane było tą imprezę poprowadzić.



Mimo okresu tzw. przedświątecznego wzięło w niej udział 40 osób, z tego 33 wyraziło chęć zainstalowania VS2008. Potwierdzonych i udanych instalacji było 25 (25 osób wyszło z imprezy z notebookiem i działającym VS 2005). Gwarantuję tą liczbę, bo osobiście sprawdzałem …


Bartek Pampuch (MVP, Visual Developer - Team System – w tym obszarze blisko współpracujemy i szczerze mogę napisać, kolejny dobry przyjaciel) zrobił świetną prezentację, w której pokazał nowe funkcje VS2008 (zero slajdów). Był też turniej gry na XBox oraz kręcenia Poweballem.


To było ważne spotkanie dla .NET-owej społeczności w Krakowie. O frekwencję zadbała Asia Grzywna (MVP, Visual Developer - ASP/ASP.NET), o wersje instalacyjne 90-dniowej wersji VS 2008 i VSTS 2008 zadbał Piotr Dobrowolski (MVP, Visual Developer - C#), turniej gry na Xbox zorganizował Mateusz Kierepka (MVP, Windows - DirectX), na spotkaniu był też obecny Kazik Kuta (MVP, Visual Developer - C#),
Dopiero teraz, gdy Święta, szaleństwa Sylwestra i Nowego Roku za nami docierają do mnie opinie – tych, którzy byli (cytuję w oryginale) [..]Bardzo fajna i mila impreza, oby takich więcej! [..] i tych, którzy stracili okazję …(cytuję w oryginale) [..] Niestety zawirowania życia osobistego „wyoutowały” mnie na jakiś czas, a tu widzę taaaaaka imprezka przeszła mi koło nosa :( No nic, jestem przekonany, że to nie ostatnia taka impreza :)[..]
Mam nadzieję, że galerie zdjęć Szymona i Pawła Łukasika (wszystkie publikowane tutaj zdjęcia wykonał Paweł) ciągle są dostępne.


Już dzisiaj zapraszam na kolejne, podobne spotkanie ….

Brak komentarzy: