piątek, 28 stycznia 2011

Na ile jesteśmy kreatywni/innowacyjni? Czy chcemy na tym zarabiać?

Piątek, 28 stycznia 2011. Tuż przed feriami zimowymi w Małopolsce. W Krakowie ogromne korki.

A jednak znalazłem coś pozytywnego. Wysłuchałem wykładu Dan Rosensweig’a dla studentów Standford University. Charyzmatyczna postać. Wspomniał „pewnego” Polaka, który zainspirował go do ….

O tym, że jesteśmy kreatywni mam okazję przekonać się wielokrotnie. Od ponad 30 lat. Cieszy!

Co martwi? To, że inni (jak Dan Rosensweig) zarabiają na tym pieniądze …

A jednak? Jest, co raz lepiej. Mimo okropnych korków dojechałem do domu i …

Mój WP7 pokazał, że już ponad 100 aplikacji zostało zgłoszonych w konkursie TWOJA FIRMA TWOJA SZANSA NA SUKCES (o konkursie pisałem w poprzednim poście).

Dzisiaj - styczeń 2011 - nie tylko mamy pomysły, ale również determinację, by na tym zarabiać.

A ja wierzę, że idą za tym duże pieniądze.

Brak komentarzy: