wtorek, 25 stycznia 2011

Insights Discovery – Set of Tools to Improve Soft Skills and Communication Skills

Tym razem, o „miękkim obszarze” moich umiejętności, jako coach, konsultant, trener.


Konferencja - III Konferencja Akredytowanych Konsultantów Insights Discovery, która odbyła się w hotelu Revita, w Józefowie k./Warszawy, 10 stycznia 2011 była dla mnie okazją do:


1. Wymiany doświadczeń z innymi konsultantami w budowaniu efektywnych zespołów i przełamywaniu barier porozumiewania się,


2. Poznania nowych narzędzi: Team Effectiveness (budowanie i rozwój efektywnych zespołów) i Sales Interim – krok do przodu w stosunku dotychczasowych warsztatów dla handlowców opartych o rozdział „Skuteczna sprzedaż” w Profilu Indywidualnym,


3. Szybkiego wejścia w „Personal Transformation” – nowa autorska metoda osobiście zaprezentowana przez Andi Lothian’a,


4. Publicznej prezentacji swoich doświadczeń w trakcie wygłoszonej przez mnie prelekcji - „Narzędzia Insights Discovery w procesie transformacji dynamicznie rozwijającej się spółki - studium przypadku”



Dużą inspiracją do dalszej pracy - jako coach, konsultant, trener była osobista rozmowa z Andi Lothianem, twórcą metody Insights Discovery, bardzo charyzmatyczną osobowością.


(zdjęcia wykonane przez Aleksandrę Drabik-Drabicką)

Odświeżyłem też swoją akredytację na kolejne 3 lata (dowód załączam).


W minionych 3 latach w prowadzonych przeze mnie warsztatach i coachingach nt. „Przełamywania barier skutecznego porozumiewania się” i „Budowanie efektywnych zespołów” opartych o narzędzia Insights Discovery uczestniczyło ponad 100 osób. Mam nadzieję, że odświeżenie akredytacji pozwoli mi podwoić tą liczbę.

Brak komentarzy: