sobota, 9 października 2010

Microsoft Dynamics Sure Step: The smart guide to the successful ..

W przyszłym tygodniu czeka mnie autorski warsztat na temat zarządzania projektami wdrożeniowymi z metodyką Sure Step. Ważna firma, bardzo poważne grono słuchaczy. Dużo decydentów biznesowych. W takim wypadku warto skonfrontować swoje doświadczenia z innymi …


Chandru Shankar, który jest głównym architektem metodyki, którego dane mi było poznać, a nawet opisać nasze spotkanie na tym blogu pisze książkę dla wydawnictwa PACT Publishing - Microsoft Dynamics Sure Step: The smart guide to the successful delivery of your Microsoft Dynamics Sure Step business solutions. Książka jako RAW (Read As we Write) – można czytać kolejne rozdziały, kiedy dostarczone zostaną do wydawcy - jest dostępna na witrynie PACT Publishing. Książka pisana jest wspólnie z Vincentem Bellefroid (niestety nie znam).



Na dzisiaj dostępne rozdziały:

1. Background and Concepts

2. Solution Selling and Driving Due Diligence

3. Managing Projects

4. Selling with Microsoft Dynamics Sure Step

5. Implementing with Microsoft Dynamics Sure Step

6. Quality Control and Optimization


Czyta się bardzo dobrze. Już dzisiaj książka stanowi dużą wartość, gdyż ważne (dla mnie rozdziały) – przebieg wdrożenia (5. Implementing with Microsoft Dynamics Sure Step), zarządzanie projektem (3. Managing Projects), czy proces sprzedaży są gotowe (2. Solution Selling and Driving Due Diligence) zostały opublikowane.


Do napisania i opublikowania pozostały jeszcze 4 rozdziały:

7. Upgrading with Microsoft Dynamics Sure Step

8. Project and Change Management

9. A practical guide to Microsoft Dynamics Sure Step Adoption

10. Summary and Takeaways


Książka idealnie trafia w moje potrzeby. Mam nadzieję, że nie tylko moje. Polecam!

Brak komentarzy: