środa, 25 listopada 2009

Kolejna wersja metodyki Sure Step

Jestem dużym fanem metodyki Sure Step. To ekstraliga metodyk wdrożeniowych systemów informatycznych. Okazuje się, że nie tylko wdrożeniowych …

W piątek, 20 listopada miałem okazję spotkać się w kampusie Microsoft, w Redmond, WA z Chandru Shankarem, głównym architektem metodyki Sure Step. Kolejne wydanie metodyki planowane jest na koniec listopada (czytaj: będzie pod koniec pierwszego tygodnia grudnia). Chandru zaprezentował mi rezultaty prac jego zespołu. Byłem pod wrażeniem!


Na przykład lekkości kreowania nowego projektu. Metodyka uwzględni również „agile project”, kiedy razem z klientem (szczególnie przy CRM) musimy pójść w nieznane. To, co pojawi się w grudniu to krok w oczekiwanym kierunku. O dużych zmianach (w 2010 roku) rozmawialiśmy w trakcie obiadu.


Być może i moje lobbowanie (nie wiem, dlaczego? - dzisiaj w Polsce to słowo ma tylko pejoratywne zabarwienie) nie pójdzie na marne.

Brak komentarzy: