czwartek, 10 lipca 2008

PAP cytuje moją wypowiedź

Przytaczam swoją wypowiedź za serwisem PAP poświęconym nauce polskiej:
"To dla mnie prawdziwa przyjemność sędziować światowe finały konkursu Imagine Cup. Umiejętności, kreatywność i zapał uczestników, w tym również studentów z Polski utwierdzają mnie w przekonaniu, że nowe technologie dają ogromne możliwości i mogą być z powodzeniem wykorzystywane do rozwiązywania istotnych problemów, z jakimi się borykamy. Jestem też przekonany, że ci młodzi ludzie, pasjonaci, ale jednocześnie profesjonaliści, będą współtworzyć przyszłość całej branży. Tegorocznyfinał był chyba najtrudniejszy z dotychczasowych, a poziom prezentowanych rozwiązań bardzo wysoki. Studenci z Polski po raz kolejny mocno zaznaczyli swoją obecność w tym prestiżowym konkursie, a szczególnie cieszy mnie, że tak dobrze wypadli w konkurencjach zespołowych, pokazali tym samym, że potrafią świetnie współpracować. Wierzę, że ten konkurs jest bardzo potrzebny i jestem pod wrażeniem pracy, jaką Microsoft wykonał przez ostatni rok, żeby skupić uwagę 200 tys. młodych pasjonatów technologii z całego świata wokół ochrony środowiska i tego, jak technologia może ją wspierać" - podsumował Tadeusz Golonka, sędzia Microsoft Imagine Cup 2008.
Zacytował to również onet.pl

Brak komentarzy: