niedziela, 29 czerwca 2008

Czy Damir Tomicic będzie prezenterem MTS 2008 w Warszawie? (I hope Damir Tomicic will present this autumn at MTS 2008 in Warsaw)

W trakcie seminarium 25-28 czerwca 2008 w Paryżu, organizowanym przez ACT miałem dużo okazji rozmawiać z Damirem Tomicic’iem.
Damir (podobnie jak ja) jest Microsoft Regional Director (w tym przypadku w Niemczech), jest też prezydentem INETA of Europe. Okazało się, że nigdy nie był w Polsce. Chętnie przyjedzie, by opowiedzieć o wrażaniu własnych - Axinom International - rozwiązań zbudowanych w oparciu, o technologię Silerlight w największych, niemieckich stacjach TV (ZDF, ARD …).
Wstępnie zaprosiłem Damiana do udziału w MTS 2008 w Warszawie. Mam nadzieję, że organizatorzy konferencji podzielają mój punk widzenia i będzie nam dane posłuchać Damira w Warszawie …

Brak komentarzy: