środa, 11 czerwca 2008

CodeCamp w Krakowie (Code Camp in Krakow, June 2008)

Bardzo udana impreza zorganizowana przez Krakowską Grupę Deweloperów .NET w sobotę 7 czerwca w Centrum Konferencyjnym Politechniki Krakowskiej. Wzięło w niej udział ponad 100 osób.
CodeCamp zawiera w sobie określoną formułę spotkań: (1) tworzony przez społeczność dla społeczności, (2) zawsze za darmo, (3) oparty na wiedzy społeczności, (4) bez ściemniania – sam kod, (5) należy do społeczności, (6) nigdy w godzinach pracy.
Miałem trochę obaw (by nie napisać dylematy) jak zostanie przyjęta moja prezentacja: „Świat zmienił się … Dylematy projektowania oprogramowania w 2008 roku”. Nie spełniała ona, drugiej połowy punktu (4) – sam kod (u mnie zero kodu). Na osłodę dorzuciłem trochę swoich najlepszych praktyk dotyczących ergonomii, projektowania interfejsu i współpracy z użytkownikiem.
Relacja Jakuba Binkowskiego, jak i wyniki ankiet, które otrzymałem od organizatorów pokazały, że przyjęta została bardzo dobrze. Nawet dość wymagającemu recenzentowi portalu IT w Krakowie - Michałowi Paluchowskiemu moje „dwa grzybki w jednym barszczu” przypadły do gustu, choć jak napisał w swojej recenzji ze spotkania „tematy niezwykle interesujące i każdy z osobna wypełniłby niezależną prezentację” – wolałby je zjeść osobno.
Super zostały przyjęte prezentacje Bartka Pampucha - „Rola developera w projekcie Agile”, Grzegorza Stoleckiego – „SQL Server 2008 Integration Services - coś na dobry sen dla łowców danych” i Chrisa Koeniga – „Reach End-Users With Next Generation Web Applications”.
Chciałbym pogratulować organizatorom z Szymonem Kobalczykiem na czele - zarówno doborowej grupy prelegentów jak i świetnie przygotowanej i przeprowadzonej imprezy. Oto cała dzielna ekipa: Marcin Celej, Piotr Dobrowolski, Marcin Galeza, Asia Grzywna, Jarek Karlik, Grzegorz Kolarz, Marta Król, Marta Kucybała, Michał Laskowski, Paweł Łukasik, Kamil Piekarz, Bartek Rzemek, Marcin Waluś. Brawo!

Brak komentarzy: