środa, 12 marca 2008

Dominacja Bartoszów w trakcie „Heroes happen {here}” w Krakowie (Three Bartoszes during „Heroes happen {here}” in Krakow)


To było ostatnie z cyklu spotkań (Microsoft Road Show). Odbyło się w Krakowie, w hotelu Qubus. Mimo napiętego programu dnia postanowiłem (choć na chwilę) być obecny.
Ponad 250 osób na dwu ścieżkach (deweloperskiej i dla administratorów), duży ścisk (hotel Qubus okazuje się być zbyt mały na takie wydarzenia).
Wysłuchałem prezentacji Bartka Zassa – „Czym zaskoczy Cie najnowsza wersja środowiska Microsoft Visual Studio? Jakie cechy odróżniają je od poprzednich edycji?”. Bardzo dobra prezentacja. Wydawało mi się, że wiem już wszystko, czym różnią się Visual Studio 2005 i 2008, a jednak Bartek pokazał również i to, o czym nie wiedziałem … Brawo Bartek!

W kuluarach straszny ścisk. Na stoisku stworzonej i moderowanej (niestety tylko czasami) przeze mnie Krakowskiej Grupy Deweloperów .NET zarówno Asia Grzywna (MVP), Szymon Kobalczyk (to kwestia czasu, kiedy Szymon również będzie MVP), Mateusz Kierepka (MVP), Grzegorz Kolarz. Z dużą satysfakcją patrzyłem jak społeczność krakowska, skupiona wokół platformy .NET (już 3.5) rozwija się …

Dużo znajomych twarzy...
Prezentacji wysłuchałem w towarzystwie Michała Brzozowskiego laureata polskiej edycji konkursu Silverligth. Na stoisku firmy Dell Łukasz Stasiak. Jeszcze nie tak dawno Dyrektor Centrum Konsultingu partnera ISV Microsoft, a wcześniej wspaniały wdrożeniowiec systemów ERP i rozwiązań klasy Business Intelligence. Porzucił to wszystko, by zostać „regional account managerem” na Małopolskę. Pewnie to dobrze dla firmy Dell, ale rynek systemów ERP i Business Intelligence stracił wiele.
... I wiele innych osób, którym zdołałem uścisnąć rękę, czy powiedzieć „witaj”.

Nie było dane zostać do końca spotkania. Żałuję, że nie obejrzałem prezentacji Bartka Kieruna z Integral Technologies nt. „Tworzenie aplikacji Office z wykorzystaniem Visual Studio 2008”, a najbardziej, że nie dane mi było zobaczyć w akcji Bartka Pampucha (MVP) i jego prezentacji „Praktyczne zastosowania WCF i WF w aplikacjach biznesowych”. Z tego, co wiem jego prezentacje w Warszawie i Katowicach były hitem „Heroes happen {here}”.
Trzech interesujących Bartoszów (Zass, Kierun, Pampuch) w ciągu jednego dnia? Dużo!
Duże brawa dla Basi Sokólskiej z Microsoft Polska odpowiedzialnej za organizowanie całego Road Show.

Brak komentarzy: