sobota, 8 listopada 2008

Do zobaczenia w Barcelonie (See you in Barcelona) …

Od dzisiaj jestem w Barcelonie.
Nie zdążyłem podsumować wrażeń z PDC 2008, a już przygotowuję się do TechED Developers 2008 EMEA.
W ostatnim tygodniu wielokrotnie słyszałem od wielu prezesów i dyrektorów firm informatycznych „nasi ludzie też tam będą”. Super! Barcelona i TechED EMEA to coś niepowtarzalnego. Atmosfery Barcelony dane mi było „zakosztować” dzisiaj, co do TechED Developers 2008 EMEA muszę poczekać do niedzieli 9 listopada, choć sama konkrecja zaczyna się dopiero w poniedziałek 10 listopada …

Jeżeli potrzebujecie inspiracji, wsparcia, czy pomocy - kontaktujecie się ze mną. Jestem dostępny pod emailem, telefonem, SMS-em. Będę też trzykrotnie dostępny w strefie Ask The Expert (ATE) na stoisku Visual Studio Team System 2008 – we wtorek 11 listopada w godz. 10:00 – 13:00, w środę 12 listopada w godz. 13:00 – 15:45 i w czwartek 13 listopada w godz. 13:00 w godz. 13:00 – 17:30.
To będzie ciekawa konferencja!

Brak komentarzy: