środa, 12 marca 2014

BUILD 2014, 2-4 kwietnia w San Francisco


Wiele dobrego się dzieje ostatni mi czasy w świecie Microsoft.
To spowodowało, że znalazłem ścieżkę i dzisiaj (12 marca) zarejestrowałem się by być uczestnikiem //BUILD 2014 (ścieżki szukałem 2 miesiące). Konferencja obędzie się w dniach 2-4 kwietnia w San Francisco.


Byłem uczestnikiem pierwszego BUILD w 2011 roku. Potem świadomie odpuszczałem. Ten wydaje mi się być ważnym. Przełomowym!
Dlaczego? Urządzenia przestaną być ważne! Nasza praca będzie identyczna na smartfonie, tablecie, notebooku, czy PC. Nie będziemy związani z konkretnym urządzeniem. Na gościnnym urządzeniu zrobię to samo, co swoim. Przeglądarka, czy lekka aplikacja, przetwarzanie i dane w chmurze, skalowany (niezależnie od urządzenia) interfejs. Do tego jedna aplikacja na smartfon, tablet, czy komputer.
Jestem przekonany, że Microsoft wie, jak to zrobić. I mam nadzieję, że pokaże to na //BUILD 2014.

Brak komentarzy: