sobota, 27 października 2012

Surface odkryty - udana premiera

4 godziny po otwarciu malla pojawiłem się dzisiaj w Microsoft Store w The Fashion Center at Pentagon City. Było już spokojnie. Ponoć tłumy były rano. Mogłem spędzić prawie pół godziny bawiąc się Surface z Windows 8 RT. Muszę szczerze przyznać, że moje wrażenia są lepsze niż oczekiwałem. Praca jest wygodna, a dokończony Windows 8 działa bardzo sprawnie. Pomiędzy sliceSamsunga, który używałem poprzednio, a Surface Microsoft upłynął rok, a wydaje się, że lata świetlne. Tańsza wersja klawiatury nie jest tak zła jak wynikało z dotychczasowych relacji. Piętro wyżej w The Fashion Center at Pentagon City jest Apple Store. Poszedłem, by na świeżo porównać ipada 3 i Surface RT. Czas poszedł do przodu. Zaokrąglone ikonki ipona z 2007 roku, które odziedziczył iPad w 2010 roku wydają się dzisiaj archaiczne i brzydkie. Zrezygnowałem z porównań po kilku minutach.

Surface RT to nie jest duży telefon z Windows Phone 7.5. To tablet z rodziny urządzeń . To tablet z rodziny urządzeń, które mają inne przeznaczenie, inne możliwości, a podobnie się obsługuje.
 
W mallu Windows 8 obecny był nie tylko w Microsoft Store. Wszystkie Sony Vaio w Sony Store (sąsiadującym z Apple Store) od dzisiaj oferowane są z Widnows 8.
 
Brawo Microsoft! Udana premiera.
  

Brak komentarzy: