środa, 3 października 2012

Nadchodzi Surface i Windows 8

Nie będę na MTS 2012 http://www.mtskonferencja.pl/Szkoda. I sesja „Application Lifecycle Management z nowym Visual Studio 2012” z Grzegorzem Rycajem nie będzie moja.  Szkoda, że nie przekażę swoich ważnych spostrzeżeń.
Jednak obserwuje uważnie, co dzieje się w USA?
Laptop/PC straciły na aktualności. To, co jest ważne jest w chmurze obliczeniowej. Nie ma znaczenia, czy to co chcę prezentować pokażę na swoim, czy innym komputerze. W trakcie prezentacji (na uniwersytecie) nie ma podłączania się laptopa do projektora! To prezenter podłącza się do swoich zasobów.
Zwykle to, co przekazać edytuje na tablecie.
Dzisiaj, na stacji metra w Waszyngton, DC – Gallery Palce zobaczyłem ogromną reklamę Surface. Dobrze wiem, co oznacza Surface. Tak, tego potrzebuję. Mój Asus ZenBook i moja Lumia 800 nie daje mi tego, co potrzebuję. Nie kupię Nexus 7, ipad, ipad mini, Kinder Fire.
Czekam na Surface. Chcę mieć ten sam system na moim PC i  tablecie. Liczę, że będzie to Windows 8. Microsoft go on. And win!

1 komentarz:

Pidipius pisze...

Możesz jednym zdaniem przekonać dlaczego akurat Surface?
pozdrawiam :)