Scenariusz jest prosty (gra stworzona została z myślą, o dzieciach). Zadaniem gracza jest przetrwać w oceanie. By to osiągnąć rybka musi urosnąć. Siłę da jej połykanie bąbelków pływających w wodzie i to, co w grach jest oczywiste, a nas może szokować - zjadanie mniejszych rybek. Jednak? Ocean kryje wiele niebezpieczeństw. Drapieżne ryby czają się w podwodnych głębinach … Rybka musi przed nimi uciekać. I tu pojawia się aspekt edukacyjny (mój wybór! – powinna bawić i uczyć jednocześnie) - dno oceanu jest pełne śmieci, pozostawionych przez turystów. Rybka dzielnie je sprząta… Scenariusz, który wciąga … Dorosłego też (chyba mogę tak, o sobie powiedzieć?).
To, co mnie ujmuje, to perfekcyjne wykorzystanie możliwości telefonu. Do tego stworzenie aplikacji/gry w 100% zgodnej z filozofią Metro Style. I ten specyficzny design, który charakteryzuje wszystkie aplikacje tworzone przez JoJo Mobile. Mam już dwie (pierwsza). I pewnie będą następne.
Zgłębiając
temat dowiedziałem się, że gra ma za sobą „kilkadziesiąt
tysięcy pobrań”, rekomendację w
Polsce i liczne wyróżnienia w Singapurze, Rosji, Szwajcarii, Belgii oraz
Austrii.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz