środa, 9 maja 2012

Twoja firma, Twoja szansa na sukces - edycja 2012


Oto moja wypowiedź dla Centrum Prasowego Microsoft. Cytuję za:

„Konkurs „Twoja firma, Twoja szansa na sukces” zmienił się. Druga edycja to dwie kategorie - Windows Azure i Windows Phone, dwa razy więcej uczestniczących firm, zainteresowanie dużych firm IT i wyższy poziom prac konkursowych. Chmura obliczeniowa poprzez system Windows Azure łączy różne przedsiębiorstwa, a prace konkursowe (od systemów ERP, poprzez zarządzanie rozwojem pracowników aż do zdalnego kontrolowania sieci światłowodów, czy wersji aplikacji ERP w różnych przedsiębiorstwach) to kolejne elementy w tej układance. Dołączenie kategorii Windows Phone pozwoliło poszerzyć zakres prac konkursowych, o te pisane do konsumentów. Zaproponowane rozwiązania dotyczą ważnych problemów (bankowość internetowa), mogą edukować (kolorowanki), pozwalają kupować wino, czy oglądać ligę piłkarską (w tym wybrane bramki) za pomocą smartfona. Firmy, które jeszcze nie tak dawno uważałem za „konserwatywne” i - nie boję się użyć tego określenia - jako proponujące „ciężkie” rozwiązania, dzięki konkursowi przeżywają kolejną „młodość”, oferując nowoczesne, innowacyjne, łatwe i przyjemnie w użyciu aplikacje. Prace konkursowe jeszcze przed polskim finałem trafiają do firm i konsumentów. Znajomej, innowacyjnej firmie marketingowej zarekomendowałem konkursowy, chmurowy system ERP i wybór został przyjęty z dużym uznaniem i zadowoleniem. Sam na mojej Lumia 800 zainstalowałem konkursową pracę, dzięki czemu będę wiedział, ile drogi nadłożył mój taksówkarz w Singapurze i ile przepłaciłem korzystając z jego usług.” – powiedział Tadeusz Golonka, przewodniczący jury konkursu „Twoja firma, Twoja szansa na sukces”.

Brak komentarzy: