wtorek, 7 grudnia 2010

Upgrade MS Office 2010 z wersji 2007 - współpraca TFS 2010

Testowałem MS Office w 2009 roku (intensywnie od września 2009). Nie mogłem się zdecydować, by było to moje „pierwsze” narzędzie, bo polski słownik i inne wsparcie (proofing tools) nie były gotowe. Kiedy pojawiły się narzędzia … tym razem u mnie pojawiało się „jutro” (będę musiał przeinstalować kilka aplikacji … i.e. TFS 2010 client).

W sobotę, 27 listopada w hotelu tuż przy lotnisku we Frankfurcie odinstalowałem MS Office 2007, instalacja 2010 nieudała się, bo w moim kluczu zgubiłem dwa znaki (characters). Odzyskałem je rano następnego dnia. Reinstalacji MS Office w 2010 dokonałem w autobusie (shuttle) pomiędzy hotelem a lotniskie!. I moje ogromne zdziwienie. MS Excel 2010 i MS Project (ogromna zmiana!) współpracuje z TFS 2010 bez żadnych dodatkowych działań. Well done work!

Brak komentarzy: