piątek, 15 maja 2009

Polski finał Imagine Cup 2009 w kategorii Projektowanie Oprogramowania

Bardzo podoba mi się zapis, który znalazłem na stronie:
To była bardzo trudna decyzja, do ostatniego momentu nie mogliśmy się zdecydować, kto powinien zająć pierwsze miejsce - nie ukrywał Tadeusz Golonka, przewodniczący jury oceniającego finalistów polskiej edycji Imagine Cup 2009 w kategorii Projektowanie Oprogramowania.
Myślę, że napisał, to Łukasz Kujawa, bardzo kompetentny (i wiarygodny) dziennikarz portalu INTERIA.PL.
Tak faktycznie było. To była trudna decyzja, a obrady jury (pod moim przewodnictwem) trwały ponad 2 godziny. Nasz ostateczny werdykt - najlepsze zespoły to:
1. Demoscene Spirit z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu oraz Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu,
2. kAMUflage z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Politechniki Poznańskiej,
3. NosoiFighters z Wojskowej Akademii Technicznej.
Dlaczego? Mam nadzieję, że będzie dane mi to powiedzieć publicznie, lub napisać na własnym blogu.

Jeżeli interesujecie się Imagine Cup to szukajcie w sieci filmiku z zapisem wystąpienia Joe Wilsona, Director of Academic Initiatives at Microsoft. Joe w ciągu 20 minut zrobił fantastyczną recenzję pięciu konkursowych prac. Jego rady, to klucz do sukcesu by wygrać konkurs na etapie krajowym i międzynarodowym (w tym roku Egipcie – opiszę). Bardzo zależy mi na tym, by link do wystąpnia Joe znalazł się również tutaj. Jeżeli będziecie znali go wcześniej niż ja proszę o wpisanie jako komentarz ….
Na koniec chciałbym pogratulować wszystkim dziesięciu zespołom uczestniczącym w finałach jak i koleżance i kolegom z doborowego składu jury (pełny skład) za trudną i opowiedzianą pracę.
Dodatkowa informacja o konkursie na stronach Code Guru i WSS.

Brak komentarzy: